استخاره آنلاین با قرآن کریم

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شما را به پنج چیز سفارش مى‏کنم که اگر براى دسترسى بدان رنج سفر را بر خود هموار کنید ، در خور است : هیچ یک از شما جز به پروردگار خود امید نبندد ، و جز از گناه خود نترسد ، و چون کسى را چیزى پرسند که نداند شرم نکند که گوید ندانم ، و هیچ کس شرم نکند از آنکه چیزى را که نمى‏داند بیاموزد ، و بر شما باد به شکیبایى که شکیبایى ایمان را چون سر است تن را ، و سودى نیست تنى را که آن را سر نبود ، و نه در ایمانى که با شکیبایى همبر نبود . [نهج البلاغه]
مشخصات مدیروبلاگ
 
کاظم رضوانی.. وبسایت ورزشی[252]
خدایا.. چنان کن که سرانجام کار تو خوشنود باشی و ما رستگار.

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

پیوند دوستان
 
EMOZIONANTE ###@وطنم جزین@### سایت اطلاع رسانی دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani دلبری جاده های مه آلود عصر پادشاهان سایه وبلاگ شخصی مهندس محی الدین اله دادی گل باغ آشنایی ««««« شب های تهران »»»»» ► o▌ استان قدس ▌ o ◄ فریاد بی صدا عاشقانه یا د د اشت ها ی شخصی خو د م . ****شهرستان بجنورد**** دلدارا امامزاده میر عبداله بزناباد قرآن سفیر دوستی تنهایی......!!!!!! تعمیرات تخصصی انواع پرینتر لیزری اچ پی HP رنگی و تک رنگ و اسکنر جـــیرفـــت زیـبا .: شهر عشق :. پیامنمای جامع نرگس 1 عکس های عاشقانه فقط عشقو لانه ها وارید شوند منطقه آزاد دل شکسته عشقی به پاکیه عشق شیرین و آبتین welcome to my profile عشق Manna علمدار بصیر محمد قدرتی ..::غریبه::.. نهِ/ دی/ هشتاد و هشت وبلاگ هواداران نیوشا ضیغمی دختر آفتاب این نیز بگذرد ... یک نفس عمیــــــــــق عشق یعنی ... اهلبیت (ع)،کشتی نجات ما... بچه های مدرسه امام رضا(ع) نوری چایی_بیجار نمی دونم بخدا موندم YAS یار کارگر سکوت پرسروصدا فرهنگی شهروند درجه دو تئاتر هنری ارزنده و با شکوه و آئینه ی تمام نمای زندگی بشر است. یاس... نبض شاه تور صل الله علی الباکین علی الحسین عشق فقط عشق خدایی ghamzade ردپای عشق بر و بچه های ارزشی ❤ i همه چی ❤ اینجا همه چیز درهمه آموزش تست زدن کنکور فقط خدا vagte raftan پایگاه اطلاعاتی و کاربردی شایگان مناجات با عشق معرکه همون قلقلک مسافر در شب... دکتر رحمت سخنی بدو بیا !!!! کهکشان فانوس my twitter به بهترین وبلاگ سرگرمی خوش امدید سلامت ما اخبار روز ایران وجهان عکس و جک و اس ام اس چیزهای جالب اسمس بارون هم نفس دهاتی دکتر علی حاجی ستوده مینویسم بنام خواهرم آیــــــــات تنـهـــا donyayeemrooz به یاد تو دکتر علی حاجی ستوده آفــتــــــاب عروسک شهـــرستان شـیــــــــــروان فـــال حـــــــافظ نــفـــس تــک زنــگ ( شـیـــــــروان ) فناوری اطلاعات جملات زیـــــــبا خریـــد اینتـــرنتی پـرنـد دانلود شیــــروان ورزشــــــــــــــــــی (یا فاطمه الزهـــــــرا (س دوران مجردی(*-*) ... تنهـــــایــــے تینا

در ابتدا حرکات ورزشی مفید برای لاغری شکم...

حرکات لاغری شکم

حرکات لاغری شکم

حرکات ورزشی لاغری شکم

حرکات لاغری شکم


حرکات لاغری شکم

حرکات لاغری شکم

شکم

ورزش لاغری

شکم لاغری

شکم لاغری

ورزش لاغر شدن شکم

شکم

شکم انسان از عضلاتی قوی پوشیده شده که نگهدارنده امعاء و احشاء است . ورزش نکردن مرتب و روزانه ، انجام فعالیت های نشسته و مصرف کالری بیش از نیاز ، موجب تجمع چربی در منطقه شکم می شود ؛ دراین صورت عضلات شکم ، سفتی و حالت اولیه خود را از دست داده و شکل ظاهری اندام افتاده شده و چربی ذخیره ای شکم به حالت گره دار احساس می شود .

به علاوه، تجمع چربی درمنطقه شکم، به خصوص در خانم ها خطر ابتلا به دیابت و عوارض عروقی را چند برابر می کند.

 - برای از بین بردن چربی های اضافی شکم چه کنیم؟ 

- غذاهایی که شکم را آب می کنند..

برای لاغر کردن شکم به توصیه های زیر عمل کنید..


این بافت چربی ، برای بدن یک انبار انرژی است و بدن مازاد نیاز خود را در آن ذخیره کرده ، در مواقع نیاز، از آن برداشت می کند . پس باید کاری کرد که بدن نیازمند انرژی بافت چربی شود .

دریافت کالری کمتر و ورزش کردن، راه رسیدن به این مقصود است. البته اکنون با روش های دیگری مثل جراحی نیز، این چربی ها را بر می دارند. ولی اگر بتوانیم با ورزش، که سلامت عمومی بدن را به دنبال دارد، آن را از بین ببریم، مسلما به جراحی نیازی نخواهد بود.

ادعا می شود که کمربندهای شوک دهنده کهElectronic abdominal exercise belt  گفته می شود ، با وارد کردن جریان های الکتریکی به چربی شکم موجب تجزیه آنها و قوی شدن عضلات شکم می گردد. در صورتی که تنها جریان هایی با قدرت ایمپالس های مغز ، موجب انقباض عضلات می شود و اگر چنین جریانی با این کمربند وارد شکم شود، موجب یک انقباض دردناک خواهد شد.

البته استفاده از وسایل ورزشی که موجب انقباض عضلات شکم شود، مفید است؛ اما ورزش کردن به تنهایی کافی نخواهد بود، چرا که کالری اضافی باز هم در شکم یا باسن ذخیره می شود . پس باید از خوردن شیرینی های خامه ای، تنقلات چرب مثل چیپس، غذاهای پُر روغن و نان و برنج زیاد از حد پرهیز کرد.

غذاهایی که شکم را آب می کنند.. اغلب افراد در همه سنین به زیبایى اندام خود اهمیت داده و مراقب اضافه وزن خود هستند. همگى از اندام متناسب لذت برده و آرزوى داشتن چنین وضعى را براى خود دارند. زمانى که فردى هیکل زیبا و متوازن داشته باشد، مى تواند هر لباسى که مى خواهد بپوشد و از مهمانى رفتن و در جمع دوستان بودن لذت ببرد. بیشتر زنان به علت زایمان و افزایش سن و تغذیه هاى نادرست دچار اندام نامتناسب مى شوند که این براى آنها بسیار ناراحت کننده است و تعداد زیادى از آ نها به دنبال کوچک کردن شکم خود دست به انجام هر روش و گرفتن هر نوع رژیم تغذیه اى مى زنند.
لیلا جبارى کارشناس ورزش درخصوص روش هاى مناسب براى کوچک کردن شکم به خبرنگار سلامت روزنامه جوان مى گوید: با رعایت چند دستورالعمل غذایى و انجام برخى حرکات ورزشى مى توان شاهد کوچک شدن شکم شد که به شرح ذیل است:
قطع مصرف هله هوله: بسیارى از آبنبات ها و اسنک ها شامل چربى و شکر بالایى هستند و در دستگاه گوارش به طور کامل هضم نشده و این امر سبب مى شود که شکم شما نفخ کند.
بدوید (در حدود ? کیلومتر): ورزش هاى سنگین، فشار و تنش فراوانى روى بدن شما وارد مى آورند تا عضلات براى مدت زمان طولانى نرم و سست باقى بمانند. اما نرمش ملایم و متعادل( مثل پیاده روى و دوچرخه سوارى ملایم) به آب شدن چربى ها سرعت مى دهد و مشکل شما را درمدت زمان کمترى حل مى کند.
در مصرف نمک و ادویه زیاده روى نکنید: مصرف بیش از حد ادویه جات و نمک باعث مى شود که شکم شما نفخ کند. یک چهارم فنجان سس کچاپ سه برابر مقدار سدیمى را که بدن شما در طول روز نیاز دارد، فراهم مى سازد که یک قاشق سوپخورى سس ماست جایگزین مناسبى براى آن خواهد بود. از طرفى مصرف زیاد ادویه باعث مصرف زیادتر غذا توسط شما مى شود.
پتاسیم مصرف کنید: این ماده ادرار آور بوده و اثر نفخ آور نمک را از بین مى برد مى توانید آن را در گوجه فرنگى، موز، ماهى قزل آلا، بادام و گیلاس پیدا کنید.
آب بیشترى مصرف کنید: نوشیدن آب به میزان لازم باعث مى شود تا آبى که در بدن شما به دلیل وجود نمک جمع شده به آسانى خارج شود و نفخ شکمتان از بین برود.
حرکت هایى که معجزه مى کند
با انجام این چهار حرکت شکم صافى که آرزویش را داشتید، پیدا مى کنید. سه تمرین اول تمام عضلات شکم را به حرکت وا مى دارند. اثر چهارمى روى پهلوهاست. هرکدام از این حرکات را به ورزش هاى روزانه خود اضافه کنید آن گاه متوجه خواهید شد که پس از چندى باید براى خود لباس جدیدى خریدارى کنید.
درازو نشست استاندارد: در حالى که زانوهایتان خم شده، روى زمین دراز بکشید. کف پاها صاف است و روى زمین قرار مى گیرد. انگشتان دست را پشت سر بگذارید، آرنج ها به سمت پایین باشد. در همان حال آرنج ها را به زانو بزنید و سپس بالاى کمر و شانه ها را به عقب بیاورید تا به زمین بخورند. حین انجام حرکت سر صاف است و فاصله چانه از سینه حذف مى شود. براى چند ثانیه در آن حال باقى مى مانید و سپس به وضعیت اولیه بر مى گردید.
توجه: سر خود را با دستانتان نکشید. تصور کنید طنابى به دور کمر شما بسته شده و حرکت را بافشارى که به عضلات شکم و کمر مى آورید، انجام دهید.
نکته اى براى تازه کارها: به جاى اینکه به طور همزمان دست ها و پاهاى خود را بلند کنید، مى توانید ابتدا نیم تنه بالایى و سپس قسمت پایین بدن را بلند کنید.
پهلوها: به سمت یکى از پهلوها دراز بکشید. زانوهاى خود را خم کنید و بازویتان را به طور کامل از زمین بلند کنید به طورى که یک خط مستقیم از زانو تا سر حاصل شود. هر چه قدر مى توانید در این حالت بمانید. براى شروع، ?? تا ?? ثانیه کافى است. مدت زمان این حرکت را باید تا یک دقیقه افزایش دهید. حرکت را براى طرف مقابل نیز انجام دهید. هرچه قوى تر مى شوید، سعى کنید به بازوها و سپس پاها نیز کشش بدهید و بعد هر دو را باهم بکشید.
براى سفت شدن شکم باید حرکات مربوط به آن را هر روز انجام دهید.عضلات شکم نیاز به استراحت و بهبودى دارند. در طول زمان استراحت است که ماهیچه ساخته مى شود. انجام تمرین هاى شکمى براى ? تا ? روز در هفته موجب مى شود تا عضلات سفت و شکم صافى پیدا کنید.
تمرین کامل شکم نیم ساعت طول مى کشد
اگر نیم ساعت طول بکشد تا شما احساس کنید عضلات شکمتان در تحرک هستند، پس احتمالاً حرکات را اشتباه انجام مى دهید. هر هفته سه روز بیش از پنج دقیقه روى شکم کار نکنید. نحوه انجام دادن حرکات را مجدداً بازبینى کنید و روى مدت زمان تمرکز کنید. همیشه کیفیت مهم تر از کمیت است.
دراز و نشست خیلى آرام، عضلات را محکم تر مى کند
آن قدر که روند معمولى دراز و نشست شما را لاغر مى کند، آرام انجام دادن آن به آب شدن چربى ها کمک نمى کند. در حقیقت کندى در انجام حرکات اصلاً سودمند نیست. تمرینات باید به شما در هر حالتى کمک کنند، چه بخواهید وارد ورزش کیک بوکس شوید، چه بخواهید یک چمدان را از روى زمین بلند کنید، در هر دو حالت ذکر شده شما کارهاى خود را در حالت اسلو موشن
(slow motion ) که انجام نمى دهید.
بهترین زمان براى انجام حرکات شکمى،
آخر تمرین هاست
هیچ فرقى نمى کند شما چه زمان ورزش هاى شکمى را انجام مى دهید، فقط درست انجام دادن و ثبات در تمرینات است که باید مورد توجه قرار گیرد. بنابراین بهترین زمان وقتى است که احساس مى کنید مى خواهید تمرینات را انجام دهید. اما اگر مى خواهید در ابتداى تمرینات حرکات مربوط به شکم را انجام دهید، اول باید خودتان را حسابى گرم کنید. هنگامى که خون در گردش باشد، مى توان به آسانى از بروز بسیارى از آسیب دیدگى ها جلوگیرى کرد.
با انجام حرکات پیلاتس (pilates) نمى توانید شکم خود را ? تکه کنید
این حرکات بیشترین تاثیر را روى شکم شما مى گذارند و اگر آنها را به همراه یک رژیم غذایى سالم انجام دهید، به طور حتم مى توانید لایه هاى مورد نظر خود را روى شکم به وجود آورید. شکل شکم، قد و بلندى نیم تنه بالایى شما جزء امورى هستند که به ژن هایتان ارتباط پیدا مى کند.
بدون وزنه و دستگاه هم مى توانید شکم خود را آب کنید
شما به هیچ وجه به وزنه نیازى ندارید. البته بسیارى از ورزشکاران براى اینکه توانایى و قدرت خود را افزایش دهند از وزنه استفاده مى کنند. بسیارى از دستگاه ها و وزنه ها براى استفاده عموم طراحى نشده اند، اگر شما به طور مناسب در دستگاه قرار نگیرید ممکن است فشار به قسمت هایى که نباید، وارد شود.
نتیجه بیشتر در زمان کمتر
حرکات را کمى آرام تر انجام دهید، با چهار شماره بالا بیایید و با چهار شماره به حالت اولیه بازگردید. ? تا ?? ثانیه در دشوارترین حالت دراز و نشست باقى بمانید. حرکات خود را کم کم انجام دهید. این کار باعث مى شود تا عضلات شکم از سایر ماهیچه ها جدا شده و تاثیر تمرینات مستقیماً روى شکم وارد شود.
شکم خود را صاف کنید
انجام این حرکت به شما کمک مى کند تا شکمتان را لاغر کنید. در حالى که صورتتان در مقابل زمین قرار دارد، روى شکم دراز بکشید. وزنتان را روى کمر و شکم بدهید و سعى کنید دست ها و پاها را از روى زمین بلند کنید. براى چند ثانیه در این وضعیت باقى بمانید، سپس به موقعیت اولیه باز گردید و یک مرتبه دیگر این حرکت را تکرار کنید.

شکم -آب کردن شکم- سوزادندن چربی های شکم

- از بین بردن چربی شکم کار ساده‌ای نیست، اما اگر روش صحیح آن را بدانید  ساده است. در واقع کوچک کردن شکم نیاز به وقت و حوصله زیادی دارد، به خصوص اگر نقاطی از شکم نسبت به کاهش چربی مقاوم باشند و به ‌راحتی لاغر نشوند.

برای لاغر کردن شکم به توصیه های زیر عمل کنید:

1) آب کردن چربی فرآیندی وقت‌گیر است، بنابراین از همین حالا دست به کار شوید! صبور باشید و انتظار نداشته باشید که یک شبه لاغر شوید.
2) بهترین راه برای سوزاندن چربی شکم انجام ورزش‌های هوازی است. ورزش‌های هوازی مثل پیاد‌ه‌روی، دویدن، دوچرخه‌سواری، شنا و کوهنوردی مقدار زیادی از چربی‌های بدن را می‌سوزانند. ولی بیشتر افراد خیلی زود از انجام این ورزش‌ها خسته می‌شوند و آن را رها می‌کنند. 10 دقیقه اول ورزش، گلیکوژن (ذخیره قندی در کبد) بدن می‌سوزد. اگر فقط 20 دقیقه ورزش کنید، نیمی از عمل سوزاندن چربی را انجام داده‌اید که برای حفظ سلامتی قلب خوب است، ولی چربی زیادی از بین نمی‌رود، زیرا تا وقتی‌که کاملاً ذخایر گلیکوژنی کبد از بین نرود، چربی زیادی نمی‌سوزد. بنابراین برای از بین بردن چربی شکم 4-3بار در هفته و هر بار باید30 تا 60 دقیقه پشت سرهم ورزش هوازی را انجام دهید. مثلاً یک ساعت در روز پیاده‌روی کنید. البته این پیاده‌‌روی باید به قصد ورزش باشد نه تفریح. مثلاً برای دیدن ویترین مغازه ها یا خرید چیزی نباشد که مجبور شوید بین پیاده‌روی خود بایستید. همچنین می توانید از تمرینات مناسب برای ناحیه شکم مانند دراز و نشست استفاده کنید.
3 ) غذاهای طبیعی، کم چرب و کم قند و کم کالری را به میزان کم در طول روز مصرف کنید. از مصرف تنقلات شیرین و غذاهای چرب خودداری کنید. همچنین مواد نشاسته ای مثل مصرف نان، برنج، ماکارونی، کیک، شیرینی و بیسکوییت را کاهش دهید.